02:06

Ikväll var det tänkt att jag bara skulle vara hemma, eftersom att jag lovat att vara med vovven. Men Simon kom vid 9 :) Kändes för drygt att bara sitta hemma, så vi tog med oss vovven och hann fara och tanka min bil, plockat upp bror & Bergman, snurrat lite, varit på min morbrors 50års fest, varit hos Bergman & kollat oth. Så ungefär så har min kväll sett ut, och nu slutar den. 

Måste bara berätta, hahahaha... Vi satt och titta oth, så ringde det där uppe. Så klev jag upp och skulle springa och svara. Men hela ena mitt ben hade domnat bort, så jag flög pladask på golvet. Men reste mig leka snabbt upp för att fortsätta min springtur dit upp, men då ramlade jag igen. Hahahaha, hur det måste sett ut! :O :D Var som att jag inte hade nå ben alls att stödja mig på, hahahah.

Nä, nu har mamma & pappa kommit hem, så nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0