Har bara några saker jag tänkte skriva

  • Jag har bränt mig efter solningen idag, hela jag bara bränner.
  • Jag har tillbringat denna kväll med Yonna.
  • Vi är allmänt knäppa, typ cp inombords.
  • Jag har alltid kul med Yonna.
  • Jag tycker de är konstigt att jag aldrig blir leds på henne, som jag blir på alla andra.
  • Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne.
  • Vi bråkar aldrig, men när vi väl har våra "bråk" så är de alltid över så konstiga grejer. Typ att man inte åkte buss till skolan? Inte hade på sig de byxor man sagt att man skulle ha?
  • Hon är så snäll att hon gav en tjugolapp åt mig när jag var som mest pank, så jag hade råd med mina efterlängtade chips.
  • Jag är helt jävla pank. & det är hemskt, speciellt när jag har en bil som behöver tankas.
  • Jag är skyldig 2 folk lite småpengar, irriterande.
  • En grabb är skyldig mig mycke pengar & en annan grabb lite pengar, och jag kommer inte få tillbaka dom på länge. Hade verkligen behövt dom nu, väldigt irriterande.
& nu ska jag hoppa i säng med min påse chips och mitt glas saft, till nån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0