20:06

Namn? - ellinor
Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - nej
Vad har du för planer imorgon? – skola, hämta Malin, fara och hämta mina skor, och sola, med henne.
När åt du senast ett äpple? – förra veckan.
Är du hundrädd? – nej.
Gillar du att titta på nyheterna? – nej.
Har du någonsin sett en vild zebra? – inte det inte.
Vem kramade du/fick du en kram av senast? – broberg.
Vems knä satt du sist i? – brrooobergs tror jag
Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? – de tror jag nog.
Är du förälskad? – nej.
Tycker du att danska låter roligt? – vet inte hur de låter?
Har du bra självförtroende? – ganska, det duger i alla fall.
Vem är den snyggate du vet? – just nu så är de han som står på mitt knä.
Vem vill du vara med just nu? – mina två bästa vänner ♥
Har du kramat någon det senaste dygnet? – ne, eheh.
Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? – säkert, skulle inte förvåna mig.
Vad är din viktigaste ägodel? – mina vänner, hihi.
Kan du lita på någon till 100%? – ja.
Tror du på spöken? – nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nej.
Vad är din åsikt om giraffer? -  ingen alls.
Dansar du balett? – nå inte.
Tycker du om mjölk? – ja.
Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? – vet inte, vill dö när jag är gammal iaf, och vill dö smärtfritt.
Jordgubbar är... – sviiiiin gott.
Internet explorer eller Mozilla firefox? - google chrome!
Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? – japp!
Gillar du killar som slåss och beskyddar en tjej? – beskydda tjejer kan dom ju göra, men dom behöver ju inte slåss.
Svensk eller utländsk kille? – svensk.
Vad ska killar ha på sig för kläder?- allt utom sviiin stora bagi (? haha) kläder.
Säg ett smycke som är fint på killar – ringar, armband, halsband?
Stör du dig på att killar tittar på porr? – ne, dom får väl de om dom vill de.
Tycker du om när en kille håller om dig runt midjan?- jodå.
Hur känner du när en kille blir svartsjuk? – kul, ibland.. hähä. beror på vem de är.
Gillar du att hålla hand med en kille?- njae, onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0