Varning för långt inlägg

Orkade mig upp idag till skolan trots allt. Vi fick sluta 11 idag, så jag och Yonna drog ett barnmål på frasses & fick med oss varsin "leksak". Sen for vi och hämtade Sandra, som också slutade tidigt idag. Såg det här efter vägen, garvade & körde på fel sida uppe på trottoaren.



Drog efterrätt hos Yonna, sen bar det av till gällivare igen, för att gå på den så kallade stan. Men då upptäckte jag att jag hade punka, nice. Ringde bror, så han och moffa kom med grejer åt mig så jag kunde byta däck. Medans vi väntade på dom, så sysselsatte vi oss med våran leksak vi fick från frasses. Sen fixade jag däckbytet galant helt själv, utom att jag inte orkade dra upp muttrarna (?). Fast var ju inte precis så mysigt att stå ute i de 25 minusgraderna och fixa det.










Nu är i alla fall mitt reservdäck på, snygg va? hehe.. Efter vi hade fixat det, så var vi som isbitar.. Kunde knappt gasa & bromsa. Skjutsade hem Sandra, sen for vi och snackade med Nicke några minuter. For hem till mig, öppnade mitt paket från h&m, var ut med hunden & åt.



Sen for vi och hämtade Nicke, drog på coop, köpte lite gott som mamma bad mig köpa. Skjutsade hem Yonna efter ett tag, sen hem med N också. 

Då drog jag och hämtade upp bror & Bergman. Gjorde ingenting speciellt, förutom att vi senare for och köpte lite gott och åt det till en film. Men jag råkade såklart somna.... hehe. For ut vid 12, snackade en snabbis med B, N, M & J. Sen skjutsade jag hem bror min, och for en sväng med Bergman. & ett tag efter ett så skjutsade jag även hem han.

Så nu sitter jag här hemma, och ska alldeles strax tvätta bort sminket. Sen hoppa i säng, så jag inte sover så jätte länge. Imorgon blir det att hitta på någonting med Sandrispandris :) Aja, nu blev det på tok för långt inlägg, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0