Jag drar

Vid 6 plockade Fredde & Simon upp mig från coop, vi for och hämtade Julia & Sandra. Sen vet jag inte vad vi har gjort förutom att ha tvättat Simons bil. Vid 10 for i alla fall jag, Julia & Sandra till J. Satt där, myste och pratade ett tag tills Fredde kom och skjutsade hem mig snäll som han är.



Satt ute på gatan i säkert en halvtimme, vela verkligen inte kliva ur bilen för att gå in själv. Har just fikat macka & fil som mamma hade gjort åt mig. Tänker inte sova inatt, vill inte sova själv. Efter att ha sovit med någon i två veckor, inte varit själv en enda natt, så kommer den här natten verkligen vara en pina. Tänker inte sova en blund, tänker inte sova i min säng som jag inte sovit i på två veckor, som fortfarande står där renbäddad och orörd. Tänker inte sova, vill inte. Jag drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0