Vänskap



Vill bara få fram det på nått sätt att jag fortfarande bryr mig om dig. Jag är en sån hemsk människa, när ska jag lära mig att det jag gör inte är okej? Jag är så jävla dum, sån jävla idiot. Varför har jag låtit det gå såhär länge? Varför har jag inte varit smart nog från första början att förstå. Jag kan inte fortsätta såhär, för hon som tidigare fick mig att orka fortsätta är borta. Jag vill hitta tillbaka till samma väg som vi en gång tillsammans gick på, den kommer jag aldrig glömma bort. Du har alltid varit bra nog, det kommer du alltid att vara också, det vet du. Börja aldrig tvivla, för för mig kommer du alltid vara hon som du en gång var. Är det försent, eller finns vägen ännu kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0