Pdol

For in till stan med Jonte, Simon, Sandra, Julia & hennes pappa vid 3, vi köpte nått att äta. Sen for vi (minus J's pappa) och kollade på när massa folk körde gokart, eller jag & Sandra kollade på medans alla de massa andra körde. Drog sen nått varv på stan innan vi for tillbaka till havsbadet för att fixa oss.

När jag var klar drog jag ner till stranden och träffa Jocke, Simpo & Fredde. Vi drog ut i skogen för att leta en bil som vi skulle hämta lite grejer från. Efter det bar det av in till stan. Var så förbannat sur & ledsen att jag bara hade lust att gråta och slå sönder allting.

Lyckades i alla fall ha det trevligt med alla mina söta små vänner. Kom tillbaka till campingen vid 2, chillade på hotellet med Sofia, Anton & Jonte en sväng innan jag gick hem. Har inte fotat en enda jävla bild, och det suger.

Nu efter att ha skrivit ett femhundra meters långt inlägg ska jag fortsätta deppa över att mamma & pappa förstörde min kväll, men så kan de bli ibland, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0