Utelåst

Tog en promenad hem så jag inte skulle bli själv där när han skulle fara. Åh när jag väl kommer hem är ingen hemma och jag tog inte med nå nycklar igår när jag gick. Så tog en promenad över till mommo & moffa i hopp om att dom var hemma, vilket mommo i alla fall var, men hon har ingen nyckel till oss, utan den hade moffa som inte var hemma.

Mommo bjöd mig på frukost, och nu sitter jag här proppmätt efter två mackor & ett glas fil. Pratade ganska nyss med pappa, då var dom påväg hem strax. Så dom rullar nog in på gården vilken minut som helst, då får jag gå hem och duscha. Sen ska jag umgås med Sandra!!! Har inte trättat henne på snart en månad, illllaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0