11-06-2011

Usch fyfan va dåligt jag har sovit inatt. Har vaknat typ 5 gånger, vridigt och snurrat på mig i evigheter. Sängen ser ut som kaos, madrassen halvt nere på golvet & täcket halvt utanför själva lakanet den ska vara i. Förstår inte vad jag sysslat med inatt egentligen.

Ska i alla fall ta och hoppa i duschen nu, är tydligen bra väder idag också läste jag på S's blogg. Har själv inte orkat öppna i fönstret ännu. Lite senare blir det att fara till Charlies uppfödare, dom ska klippa honom fin till utsällningen som är nästa helg, åsså ska jag få hälsa på deras söta valpar. Gissa om jag kommer bli sugen?


Charlie, hans systrar & mamma när dom var två veckor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0