Badass

Började morgonen med en cykeltur till jobbet. Väl på jobbet så har vi bara plockat massa små träd som dom sågat ner, sjukt tråkigt. Lyckades få en pinne i ögat två gånger & snubbla på backen två gånger. Sen så blir man också mobbad bara för att jag fortfarande är liten och barnslig, gillar matkrig & hubba bubba? :( När jag väl skulle cykla hem och har kommit en bit, tror ni inte jag har glömt min mobil i mina byxor på jobbet då? Såklart. Bara vända och cykla tillbaka för att hämta dom. När jag väl var påväg hem igen började det regna, gissa om jag vart ett gäng less?

Väl hemma så åt jag middag och for sen efter ett tag med pappa och checkade läget med lagningen av motorn åde. Men icke, de går segt, fan satan. Vill ha min bil nu :( Idag händer ingenting som vanligt under vardagarna, får ju aldrig orken till att göra någonting. Tur att det kommer helger ibland i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0