Fuck er säger jag bara

Vid 3 fick jag skjuts av Anton till Malin. Vi, eller rättaresagt hon tvättade av bilen. Sen efter det har vi bara varit ute och ränt, hunnit klämma ett barnmål från mds och fick värsta gulliga ekorren i kinderägget. Sen for jag & Malin och grillade med Jocke, Malin, Verro, Sofie, bror, Carlén & Erik. Efter det kom även Simon & Fredde, lite småkul åh i alla fall få se F eftersom de var så länge sen sist.




Lite bilder från idag, här ser ni även min ekorre som fick pryda M's bil.

Har typ just kommit hem, mitt humör har varit både bra och dåligt. Nu sista tiden sjönk de rejält, nånå, hoppas S kan i alla fall få mig på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0