Långt inlägg

När vi kom hem från våra ärenden gick jag och la mig i hängmattan med min trasiga fot i fotbad. Lega där i bara shorts & bh, fan såå underbart. Efter att ha legat där en och en halvtimme tog jag, mamma & hunden en promenad till Eva, där finklipptes han litegrann och sen vandrade vi hem igen. La mig i hängmattan igen men bara en kortis. 

Vill fara och bada med vovven så hans päls går till sig till utställningen. Men har ingen skjuts dit, och ingen som vill bada med honom. Får ju inte det själv eftersom min tå är pajj, och vovven går inte i vattnet utan att man själv är i. Så sitter här och är lite små irriterad pågrund av det, haha. 

Tappade förresten min mobil på golvet inne på konsum idag, så nu är den ännu mer trasig. Måste hålla i luckan så den inte ramlar ner osv. Så på måndag blir det staden åh kolla/köpa sig en ny telefunk. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, men är väl länge tills dess. Dom håller på att grilla där ute. Under tiden går jag ut och lägger mig på hängmattan igen, hoppas det inte blåser så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0