Sällskapssjuk

Jag & vovven har just kommit hem efter att ha varit en sväng till mommo & moffa. Både jag och han blev bjuden på massa gott :) Har försökt hela kvällen att få hit bror så jag har någonting att göra, i alla fall nån att prata med. Men icke, lyckas inte. Hundis är hyper, springer runt och leker med sin boll. Får den på massa konstiga ställen så han inte får ut den sen, så måste jag resa mig upp härifrån och hämta den, ooorkaaar inte. Nu försöker han slänga ner den för trappen, synd för han att jag stängt grinden, hehe.



Pratar i alla fall med mamma i telefon nu, gör mig lite gladare :) Kan ingen komma hit nu och vara med mig? :( Vill inte sitta här själv, vill inte sova själv, vill ha sällskap nuuuuuuuuuu! Nu ska jag ladda ner en film och krypa ner i soffan och kolla den, med vovven ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0