Sommar, sommar och sol

Spenderade dagen med Sara, Jocke & Julia. Vi promenerade in till stan där vi köpte glass & popcorn. Sen gick vi till Jocke och lämnade Julias cykel. Dom tog sen bilen till Sara medans jag körde moppe. Där hoppade vi hage med Rebecka och spelade land och rike, old memories. Sen spelade jag och Julia wii, och pappa plockade upp mig vid 11.

Sitter nu i köket helt själv, alla i huset har gått och sova. Har ingen lust att gå ner till mitt tråkiga rum, för finns inget att göra där. Datorn har fuckat up sig helt, den slår av direkt man slår igång den. Kanske ska berätta det för pappa?

Så blir nog att gå och borsta tänderna nu, sen krypa ner under täcket och försöka somna tidigt. Fördriver väl tiden med disney channel, som jag gjorde igår! Bjuder på en töntig bild jag tog nyss förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0