Dundret & sandviken

Efter jag hade duschat fixade jag mig och gick upp. Då hade vi kusin och lillbebis på besök, så satt uppe och fikade och surrade med dom ett tag.



Vid 2 for jag, pappa & fammo och köpte lite fika. Sen for vi upp till dundret med husbilen och satt där, fikade, pratade & hade det allmänt mysigt :) 







Sen for vi och släppte av fammo, och plockade upp mamma. For till dannes och hämtade ett barnmål åt mig, förbi pizzerian och hämta pizza till mamma & pappa. Sen for vi till sandviken och åt, rastade vovven och tog det lugnt.



Kom hem typ halv 6, riktigt skön söndag. Har varit så jävla härligt väder :) Nu ska jag öppna matteboken och jobba lite, samt svenska novellen & fysikhäftet. Kanske inte roligaste avslutet på lovet, men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0