Galna idéer på gång

Har just kommit in efter att ha varit ute på kissrunda med vovven. Så himla härligt ute, tråkigt bara att de blåser. Ska leta fram nå andra kläder jag kan ha på mig, sen kolla ett avsnitt oth i väntan på att pappa kommer hem. Har inte kollat oth på flera dagar, vad har hänt med mig? I alla fall, när pappa kommer ska jag följa med honom och handla, sen skjutsar han mig till Sandra :)♥ 

Nyss när jag stod i hallen och tog på mig ytterkläderna, så slängde jag ett öga eller två mot spegeln, och fick värsta idén! Inte värsta och värsta precis men.. Så när jag far till Sandra så ska vi utföra den! Galet taggad, hoppas det blir fett!


Älskar våran stora spegel ♥ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0