Godnatt

Har tillbringat dagen mest med Yonna, nån timme med S, D & b också. Har lyckats backa in med fronten i brors bil så min bil fick lagomt fina rispor, och hans blinkersglas gick sönder, och fick rispor den med. Har nästan lyckats backa in i en lyktstolpe, istället fastnade jag typ i snön som låg bredvid den. Jag och Y råkade somna när vi bara skulle ta det lugnt ett tag, så hon får hem och sov istället. 

Nu ska jag byta om till t-shirt och sedan hoppa i säng och sova, är dödstrött efter den lilla sömn jag fick inatt. Tråkigt att gå och lägga sig så tidigt på en lördag, men fanns ändå ingenting att göra ikväll så.. Dagen sög, lagomt mycke. Några roliga stunder har man ju haft, men mestadels bara varit... Irriterad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0