Rallybil

Pappa hämtade mig halv 4 idag när jag slutade, for till gällivare och hämtade ut min dieselpump (!!!!!) sen for vi också och köpte en röd hårinpackning åt mig och fick med nå schampoo :) 



Sen bar det av hemåt, puttade in bilen i garaget och bytte pumpen sen åt jag middag. Tog en promenad med vovven sen for jag och plockade upp bror och Yonna, snurrade lite med dom. For förbi S & B i garaget, snurrade lite till med bara Y. For till dundret, gjorde lite ärenden åt mamma. Snurrade ännu mer, fota massa söta bilder. Skjutsade hem Y, och for själv hem :)






Nu väntar den dagliga sminkborttagningen och ombytningen, sen hoppa i säng och sova 8 timmar eller 9. Imorgon blir veckans sista skoldag för mig, för på fredag sticker vi, förhoppningsvis! Måste bara säga en sak, FYFAN VA DE ÄR SKÖNT ATT MIN BIL FUNKAR IGEN!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0