.

Sitter hos Yonna nu och väntar medans hon äter, snodde en godis av henne som jag ligger och suger på. Idag har jag & Y hunnit vara och lämna in våra mobiler på rep, såklart fick hon en mycke bättre mobil än mig. Jag fick en nokia utan ens kamera, haha. Men den duger :) Nyss innan vi for från mig så klickade jag och pappa hem två lådor, vars jag ska sätta i 6,9or, sen ska vi köpa en bas också inom snar framtid. & kanske sätta två små högtalare i dörrarna, niiiiceee!

När Yonna har ätit klart ska vi fara och handla lite åt mamma. Sen åka hem till mig och invänta min kusin, då ska jag slinga hennes hår. Efter det väntar förhoppningsvis någonting kul. Nä nu har Y ätit klart, så nu far vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0