Hemma på lunchen

Kom till skolan i tid idag, riktigt bra av mig. Hade sv/eng på morgonen, så jobbade med teknikläxan, bara 10 frågor kvar nu typ :) Fick hjälp av Fredde så, hehe. Efter det så skulle vi ha matte, men våran snälla lärare sa att vi inte behöver ha de om vi typ var klar eller va de nu var. Så jag la mig i soffan och där sov jag en timme tills Nemo väckte mig och sa att alla hade gått på lektion, haha. Hade nå litet test typ om engelsk grammatik, efter vi hade gjort de fick vi sluta. 



Så bror kom och hämtade mig, och har just ätit två mackor och druckt ett glas saft som mamma gjorde åt mig ♥ Börjar 12:05 igen, med so.. Ska tydligen kolla film, kommer ju somna utan tvekan. Efter det har vi idrott, jag som har träningsvärk i benen sen igår.. :( Slutar i alla fall efter det, vilket är ett tag innan 3. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova några minuter innan jag måste fara tillbaka till skolan, puss.


Fan vad jag älskar min säng, erkänn den ser mysig ut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0