Lång onödig uppdatering

Igår gick jag & Yonna tidigare från skolan, for på dedär informationsmötet för dom som ska jobba för lkab i sommar. De var ungefär 1 timme, efter det hämtade mamma mig. Provade min klänning jag hade fått hem (kommer bilder), sen skjutsade bror mig till Malin. Vi for på stan där jag blev 300 kronor fattigare, sen for vi och tog en 20 minutare. Fick stänga av solariumet innan de hade gått 20 minuter, jag höll seriöst på att dö där inne! Har aldrig varit med om att de varit så varmt, hoff. Men randen börjar bli tydligare i alla fall! Sen tillbringade jag resten av kvällen med Malin, och även Nadja i slutet.

Idag började vi 9 på sjöpen. Har varit i aulan och tränat och sjunga hela dagens, tills på lördag då vi ska sjunga på nunis. Var faktiskt riktigt kul :) bror hämtade mig vid 1, då for vi och kollade en sak. Sen hem och åt lite kyckling. Har suttit här sen dess. Ska och springa klockan 5, skööönt. Får se om jag hittar på någonting efter det. Skönt att bara vara hemma och ta de lugnt och kanske gå och lägga sig i tid för en gång skull.

Mamma har förresten bokat en klippning åt mig också, på tisdag! Läskigt att gå och klippa sig hos nån man aldrig varit hos :S Hoppas i alla fall att de blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0