Oboy

Tar tillbaka dedär om att ni skulle få se dagens outfit sen, för glömde helt bort att fota, och nu har jag klätt av mig.

Strax efter 8 kom dom och hämtade mig, snurrade bara lite tills vi for till Bergman vars de var massa trevligt folk. Sen for vi och skjutsade B nån stans, och vi andra for till stenbron och checkade läget vars de var en massa fler trevligt folk som hade gjort upp en eld osv. Men for lika snabbt därifrån, hämtade upp B igen, skjutsade lite folk.

Sen blev de bara jag & B kvar hemma hos honom, han åt lite fyllekäk och jag drack oboy. Sen kom A, R & Jimmy dit, så for ut med dom. Kvällen slutade i Alvinas bil med henne, Frisk & B. kom hem för ungefär en kvart sen, och har redan hunnit göra mig klar för sängen. Ska krypa ner under täcket efter jag laddat upp några bilder från idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0