Taggad uta fan

Jag & Simon började rulla mot jokkmokk just innan 2. Vart klar där klockan 3, och började rulla hemåt ganska direkt. Vi fick även med oss Jennie på vägen hem :)



Var hemma halv 5, hoppade in i nästan bil med mamma & vovven. Drog och köpte oss mat från grillen sen varit på lite äventyr.





Vid 7 skjutsade pappa mig till Sandra. Tanken var att vi skulle sola & ta en promenad. Men fick springa mellan bankomaterna och sun boutique typ tusen gånger. Känt mig som en lodis som hängt på stan, men så kan de bli. Närmare halv 10 tog vi en promenad till Jocke, vars älskade Sara var ♥



Kunde inte vara där så länge, var tvungen att åka hem med bror när han skulle hem. Annars hade jag varit tvungen att gå typ, hehe. Nä nu ska jag alldeles strax hoppa i sängen, alarmen är ställda på kring halv 7. Fan va jag längtar till imorn :) De kommer bli en bra dag känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0