Lekte kock för inte så länge sen

Vi fick sluta redan klockan 12 idag istället för 4, fan va skönt. Då for jag & Kasper till mig, gick ut med hunden och sällskapade med honom ett tag. Sen for vi till honom vars vi befinner oss just nu. Har hunnit kocka lite, blev bacon korv & makaroner, det enda jag kan laga typ. Jag & Kasper hade kunnat gifta oss, tillsammans gör vi allt kom vi fram till.

Nu är han i alla fall i duschen, när han kommit ur därifrån och gjort sig klar så ska vi fara till Emil och hämta lite grejer. Sen ska jag nog fara hem och själv slänga mig i duschen. Ska vara med Sara senare idag, i alla fall vad jag & hon hade tänkt, får se hur det blir med den tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0