Less på allting

Jag är less på att sitta och kolla Gossip Girl hela dagarna, hänga i soffan eller sängen, inte ha orken till att göra någonting. Se ut som ett spöke, ha knallröda ögon, få huvudvärk för minsta lilla, börja gråta direkt jag pratar för att jag är så känslig på röster som inte är krya, less på att det gör ont varje gång jag sväljer, att mina körtlar är uppsvällda. Jag är verkligen less på att sitta hemma. Ihelg kommer jag vara så dum att skita i ifall jag är sjuk och dra ut ändå, känner att jag inte orkar en enda dag till hemma, jag behöver ha kul, nu! Är huvudet dum så får kroppen lida. Nu väntar jag i alla fall på att pappa ska fixa en kopp te till min onda hals, så ska jag fortsätta ligga här i soffan med Gossip Girl på skärmen och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0