Because you're gone

När jag väl slagit på en film och lagt mig under täcket så får jag veta att Sara & hennes man var påväg hit. Klev upp och drog på min onepiece just innan dom kom. Pratade med dom 2 minuter tills dom for igen. Då drog jag av mig min dräkt och kröp ner under täcket igen.

Två sekunder efter det knackar det på dörren så kom Broberg. Men stannade kvar under täcket den här gången, orkade inte kliva upp. Han fixade med gitarren, vi pratade ett tag tills han for, kollade då klart filmen. Nu har den tagit slut och jag är pigg.

Nu ska jag väl kanske ta med mig täcket till sängen igen och slå på tv:n och somna till det istället. Trodde klockan skulle vara mer, men tydligen inte. Långt onödigt kvällsinlägg det här blev. Men har ju som inget bättre för mig precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0