Knasig dag

Den här dagen vart knas tror jag. For ut efter att ha grattat pappa en sväng, men gjorde ingenting vettigt. Typ varit irriterad eller så har jag sovit. Tror seriöst att jag somnade nu i slutet. 

När jag kom hem så fixade mamma bulla & mjölk åt mig. Så ska fika det i min ensamhet strax. Skönt ändå att vara hemma tidigt idag, är så förbannat trött också. + att jag har sminkborttagning i ögat, så ser ingenting med ena åsså bölar jag, kul. 




Förresten så lyckades Anders SPRÄNGA en jävla ölflaska i mitt jävla bagage, över hela jävla filten, över min halsduk, över mina duntofflor & lite över högtalarna. Så det lega öl hela bagaget & glassplitter, kul. Varav därför bilden ovan, hängde ut på tork! Aja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0