Plus & minus

Vid 12 drog Julia upp mig, hoppade i min onepiece och skjutsade henne till stallet. Nu har jag just ätit trerätters frukost, kunde inte bestämma mig vad jag velade ha, så tog lite av varje. Sitter här proppmätt och astrött, hade inte skadat om jag hade fått sova ut imorse. 

Ska nog krypa ut min overall och lägga mig under täcket åh försöka sova lite till. Ett stort minus med den här dagen är att det är söndag, hatar söndagar. Men ett stort plus är att det bara är en skolvecka kvar tills vi får lov. Fan vad jag inte ska sitta och ha tråkigt en enda sekund under lovet. Det tråkiga är ju bara att det inte finns nå snö, hade som suttit fint med ett lov fullt av skoterkörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0