25 september 2011



Juste! Pappa, om du läser det här så kan jag ju passa på nu åh säga att min handbroms har släppt igen. Kom och tänka på det när jag såg den här bilden. Tänkte att det är lika att jag skriver det här, för glömmer hela tiden bort att säga det till dig :)










Blev en kväll hos Bullis, med trevliga människor, cheesecake, bra musik, kortspelande, surrande osv. Vi vart otåliga och orkade inte vänta på att göra klart kakan, så den vart halvfärdig, dvs inge såndär jordgubbsgrej högst upp, men god i alla fall.

Nu ska jag publicera det här, sen stänga av datorn, tvätta bort sminket, klä av mig och slänga mig under täcket och fort somna. Inte alls taggad för skola, vill ha helg hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0