Mitt rum




Nu känner jag mig duktig, så jag tänker belöna mig själv med lite banan yoghurt & ett avsnitt Chuck tills jag ska hoppa i säng och sova. Sitter i min mysiga onepiece och sjunger till en låt samtidigt som jag skriver det här. Shit vad jag är bra som kan sjunga samtidigt som jag skriver en annan sak. Helt otroligt vad jag älskar den här låten, inte för att den är speciellt bra. Men den har en viss betydelse. Nu ser jag fram emot min yoghurt, så avslutar det här mysiga inlägget med en omysig bild på mitt älskade rum. Puss.



Fan, nu när jag såg den här bilden insåg jag hur tomt, grått och tråkigt det är på mina väggar. Har inte en enda tavla eller någonting liknande uppsatt. Ska till och börja med hitta nån stor fet klocka och sätta upp på väggis. Sen kanske jag får se till att skriva ut nå übersöta bilder åh rama upp? Sätt det på din att göra lista nu Gundis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0