Problem

Använde mammas röda hårinpackning igår när jag duschade, så nu har mitt hår blivit sig lite rött. Men jag vill inte ha rött hår, de är de som är problemet. Men jag vill heller inte ha den färgen som gömmer sig under det röda. Eller min naturliga. Utan jag vill ha antingen mörkbrunt, eller så mitt älskade lilasvarta. Tror jag.







Men saken är den att jag försöker låta bli att färga håret. Men färgen jag har nu, ser ju hemsk ut, de är också ett problem. Så jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt förbannade hår.. Grönt & blått igen kanske? Saknar fan de.





Nä hojj, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Mörkbrunt? Blond? Grönt? Lilasvart? Svart? Rosa? Slingor? Rött? Mörkbrunt är ju i alla fall jävligt snyggt, fan va jag älskar mörkt hår. Hjälp mig :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0