Tog en paus från Chuck

Hur har ditt år varit hittills?

Under 2011..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Att jag då har
Har du sovit i tält? - Inte vad jag kan minnas
Har du sovit under bar himmel? - Ja
Har du varit på Gröna Lund? - Nej
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - Nej
Har du varit utomlands? - Findland? hehe
Har du varit i en annan stad? - Ja
Har du bott hemma? - Ja

Under 2011..
Har en vän dött? - Vän och vän
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? - Kan man väl säga
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ah

Under 2011 har du..
Har du pussat någon? - Ahrå
Har du varit kär i någon? - Ah trore
Har du sovit med någon av motsatt kön? - Jodå

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - Eh, ingen aning
Skrattat under 2011? - Alltid

Denna månad..
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du gråtit? - Ja
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - Ja

När..
Grät du senast? - Igår
Skrattade du senast? - Idag
Kallade du någon för fitta senast? - Idag typ
Duschade du senast? - Nyss
Lyssnade du på musik senast? - Några minuter sen
Hade du kul senast? - Idag 

Random..
Kramade du senast? - Sara
Pratade du i telefon med senast? - Pappa
Fick du sms av senast? - Bror
Hade du tråkigt senast? - Nuuuuuu
Hur gammal är du? - 15 år & 9 månader
När fyller du år? - 28 november
Tycker du om någon just nu? - De gör jag säkert
Jag samlar på? - Bilder, typ?
Gröna eller röda äpplen? - Antagligen gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Beror på vem jag är arg på osv osv
Vilken tid gick du upp idag? - 20 i 8
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Ja
Har du strumpor på dig nu? - Nej
Hur svarar du i telefon? - Oftast "hallå", men de beror på vem som ringer
Vad ska du göra ikväll? - Sova
Vad ska du göra imorgon? - Skolaaaa
Var vill du bo när du blir stor? - De vet jag inte
Vad vill du bli när du blir stor? - De vet jag inte heller
Är det okej att gråta? - Självklart
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar, vinter & vår. Typ, hehe
Skulle du göra om du vann en miljon? - Köpa så mycke jag bara vela, typ?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nehrå
Har du piercing? - Ne
Vill du gifta dig? - Nej
Vill du ha barn? - Usch
Solar du ofta? - Nej
Är du bra på att laga mat? - Haha långt ifrån
Gillar du att dansa? - Jaaaa
Hur vig är du? - Vet inte?
Vilken är din favoritglass? - Twister, såklart
Tror du på ett liv efter döden? - Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls
Vilken ögonfärg har du? - Blåa, med lite grönt
Vilka hårfärger har du haft? - Blont, rosa lugg & underhår, rött, brunt, lilasvart, slingor, grönt & blått, blåsvart. Vad jag kan minnas.
Är du beroende av något? - Ja
Senaste låten du hörde? - Elecropop
Brukar du bädda sängen? - Bara fixa till täcket om det räknas
Har du kysst någon under den senaste veckan? - Joo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0