Dåligt slut på veckan

Den här dagen har varit allt ifrån bra. Började dagen med att vakna alldeles för tidigt, hade ont i hela kroppen, var hungrig, ont i halsen, ja. Tog mig lite te på morgonen, och det kändes lite bättre. Sen till middag åt vi nå äckligt, så det fick mig på sämre humör. Sen kom bror hem och vi fikade han, jag & mamma.

Vi började disskutera massa vilket slutade med att jag började gråta. Har inte varit så här ledsen på jag vet inte hur länge. Orkade verkligen inte vara hemma, så ringde Broberg och for ut med honom. Efter att ha fått prata & gråta ut ett bra tag så kändes det mycket bättre. Nu är jag hemma igen, vilket inte känns lika bra. Men ska försöka göra det bästa av situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0