Helt onödigt

Vaknade upp redan klockan 8 helt pigg, så passade på att kliva upp så jag hann duscha och äta frukost för en gång skull. Sen for jag ut med mamma och övningskörde en sväng innan jag skjutsade mig själv till skolan, hehe.

Hittills har det inte hänt mycket i skolan, haft matteprov som förövrigt gick jätte bra tror jag. Sen har jag hunnit äta i skolan också, fjärde gången!! 

Nu sitter jag på svenskan och har ingen aning om vad vi ska göra. Har redigerat klart min argumentation grej, så is nog inte göra något mer för idag. Om en halvtimme har vi industri-teori, inte alls taggad. Men har inte varit där på två veckor, så tror det är dags för mig att gå dit nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0