Slutade med akuten

Slaggade hos Julia igår till idag, och på morgonen fick hon fnatt och skulle ha med mig på dundret. Sagt och gjort, dit for jag och min gula snowboard och kvaddade första åket. Så gav upp åkandet och chillade i fiket åde med Löwe, bror, Duvmo & min förbannade onda arm istället.

Kom hem vid halv 5, men hann bara hem så for vi till akuten direkt. Där har jag tillbringat denna söndagskväll, inte det roligaste precis. Hem från akuten kom jag i alla fall med en ännu ondare arm & flera piller rikare. + en grön blommig ring av Sandras mamma  för att hon tyckte jag var så duktig ;) 

Men nu efter att ha skrivit detta långa inlägg enbart med höger hand så hade jag tänk gå upp och äta middag. Med tanke på att jag bara ätit yoghurt & en macka på hela dagen borde jag ju vara hungrig. Men de är jag inte, pillrerna kanske mättar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0