Ordning på livet

Den här helgen har varit både mysig & bra. Fredagen spenderades mestadels i garaget med Crille & Bergman tills vi tog oss ut en timme eller två.



Lördagen ringde Bullis och väckte mig vid 11-12 någon gång. Slängde i mig nå käk och klädde på mig sen bar det av till stallet. Hoppade upp på hästryggen för första gången på nästan tre år. Tillbringade sen resten av dagen med henne, sjukt kul man kan ha med den bruden.


Jag chillar bara lite.



Idag
vaknade jag av mig själv vid 11, helt utvilad, satan de var skönt. For till stallet vid 1 ungefär, fixade och donade, googlade på hur man spänner sadelgjorden på en westernsadel, haha! Sen blev det en liten tur på banan. Tog modet till att trava & galoppera idag, eheee. Sjukt kul. Satan jag saknar verkligen ridningen. 



Aaw, såå sööööööt ♥

Väl hemma från stallet blev det middag, sen en lång jävla stund i badet. Blev en drös med funderingar. Nu jävlar ska jag ta tag i både det ena och det andra! Ligger i alla fall i min renbäddade säng just nu och ska inom två röda slå på ett avsnitt OC och somna till det, är sjukt trött fast klockan är så lite. Skönt det hade varit att få sova ut. Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0