W

Vid 4 ringde Sumpen, så klev upp i tubofart, hoppade snabbt i nå kläder och hann få i mig en gurkskiva innan han var utanför. For till sikträsk en snabb sväng och plockade upp Jonte, sen lite mat från dannes, sväng på stan, förbi S & A och coop. Sen vid 8 släppte dom av mig hemma, fikade macka och oboy innan jag tog en promenad ner till F vars Simon befann sig. Så har tillbringat hela kvällen där, kollat film, haft gråtkalas, ätit chips, spelat kort på datorn, lyssnat mysig musik, bara tagit det allmänt lugnt. Fick skjuts hem av en snäll Löwe för inte många minuter sen, har hunnit äta en gurkskiva nu också. Riktigt mättande. Nu ska jag försöka bli trött och tagga för att det kanske blir en uppstigning vid 10-11 imorgon, weeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0