Sova sova

Jag har varit i full fart hela dagen, nästan i alla fall. Började med att färga håret, sen direkt till veterinären med hunden, runt på olika apotek för att få recept utskrivet, hem och äta, ner till Sumpen, städa lite garage, hämta mat, varit runt på stan nån minut och sen blev det till dokkas för att fiska & grilla lite korv med Anton, Sofia, Sumpen & Jonte.

Nu är mitt fula solblekta bruna hår borta, säg hej till det röda istället! Hunden har en knöl på tassen som ska tas hand om i 10 dagar, han springer runt med tratt och det ser jätte synd ut om honom.. Har fotat massa bilder idag, men eftersom att jag har en annan telefon så har jag ingen överförningssladd, så det får ni bli utan! Nu godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0