Sista dagen i gällivare för stunden

Idag har jag tagit mig upp vid 12, och for i princip ut direkt. Har hunnit klippa Bergman lite sådär slarvigt men dugligt, fixa och dona litegrann. Sen slutade kvällen med film med Jonte & Sumpen.

Nu i skrivande stund sitter jag i mitt rum och funderar litegrann över vad jag ska packa. Imorgon på eftermiddagen någon gång lämnar jag gällivare och far vidare mot piteå. Nå gode skönt det kommer bli att fara iväg en sväng skulle jag tro.

Alarmet ringer klockan 11, då är det bara att ta sig upp och gå ut med hunden, sen packa allt jag nu kommer på. Vilket såklart kommer bli för mycket, jag lär mig aldrig det där med packning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0