Ännu en dag med full rulle

Hann ta det lugnt en timma eller två idag på morgonen innan Sumpen ringde. Så for och fikade med honom ett tag, snurrade en kortis tills han var tvungen att fara på jobbet. Hoppade då i min egna bil för att fara och plocka upp Sandra. Vi gick på stan en sväng, hann äta grillmat, bryta av min tanknyckel, försöka dra lös biten som fastnade i låset, stå med hårtork och tina upp locket, snurra på stan en sväng osv!

Hoppade sen i Nattas bil med henne & Löwe, tillbringade en liten stund med dom tills jag & Löwe hoppade i min skrutt och for hem ;) Sitter nu i soffan och kollar pretty little liars i väntan på att Sumpen ska sluta. För om det inte blivit nå ändrade planer så ska jag nog umgås med honom när han slutar. Vilket kan vara om allt mellan 10 minuter & två timmar! Nu åter till det jag höll på med, hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0