Inte en still sekund

Först skola från 8 till ungefär halv 9, hem, sjukanmäla sig, byta om, fara på skoteruppkörningen, vara där 3 timmar, hem, byta om, full fart till dundret för lunch med Kasper & Julia, hem igen, läsa igenom skoterfrågorna en gång, full stress iväg till medborgarskolan för att göra provet, hinner bara komma hem igen så blev det att fara på stan en sväng med pappa.

Så nu efter att ha varit igång ungefär 10 timmar så tänker jag belöna mig själv med en dusch. Sen får jag se vars vindarna tar mig. Förmodligen stannar jag kvar hemma med tanke på att det inte finns något att göra när alla människor är konstiga är konstigast, eller drygare än drygast, eller så dom väl normala har ett jobb att vara på. Så kan det vara. Klarade förövrigt skoterkortet, tänkte så ni inte tror jag är nå retard som faila. Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0