Måndag

Vad tycker ni om min nya design? Visst är den fin, katter katter & lite mer katter. Har den endast för att mamma inte ska kika in här, hon är livrädd för just katter. Så den är bara tillfällig, tyckte det var lite småkul. Håller på med en ny, den blir klar sakta men säkert. Kan bli om två dagar, en vecka, en månad eller kanske två. 



Den här dagen har bestått mestadels av skola hittills. Har städat/plockat undan i verkstan hela dagen. Kom hem för ungefär en timma sedan. Sitter och slänger i mig mängder med halstabletter. Har fått jätte ont i halsen och min röst har sprungit iväg. Hoppas hoppas hoppas att det inte blir värre!!

Nu ska jag springa upp och se ifall mamma kom ihåg att köpa popcorn, vilket jag bad henne att göra. Har hon glömt det blir jag väldigt ledsen med tanke på att bror åt upp mina jag hade tidigare. Vi hörs när vi hörs.


Ni får en gammal bild från instagram på mig & vovven ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0