Jag ställer frågor som alla vägrar svara på



Att få höra fem dagar i veckan att du är retard, dum i huvudet att man beter sig som om man vore i fyllan, att man inte fattar nånting och att man är ful. Hur bra mår man då måntro på en skala 1-10? Gränsen har gått, är så jävla less.

Men nu har jag några timmar att se framemot, eftersom jag slipper allt det där. Ska till och börja med hoppa i duschen och sen får jag se om det finns nånting att göra. Hade velat fara till stallet, vad jag saknar hästarna.

Kommentarer
Postat av: melinda

Men gud vad irriterad jag blir, vad äre för idiot som håller på sådär??

Svar: Jadu Melinda, förstår inte hur människor kan bete sig sådär.
Ellinor Gundmalm

2012-09-13 @ 17:39:17
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0