Allt utom stor

Påväg tillbaka till skolan från lunchen dog min bil och vägrade starta igen, så bror fick komma och putta in den på våran kusins gård och sen skjutsade han mig till skolan. Väl där lyssnade vi bara på redovisningar och hade sen två typ prov. Fick slutade tidigare och snälla Löwe skjutsade hem mig. Tog med mig vovven ut direkt och kissade, sen tog jag av mig alla kläder och ligger nu under täcket. Hade lite krig ute med bror & Duvmo idag, så hamnade i snön och vart inte lite blöt. Ska fördriva tiden på nått sätt nu medans jag väntar på att pappa kommer hem så vi kan hämta hem min bil som jag för tillfället hatar.


Snodde bilden som min kusin fotade på den, inte är den ju stor i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0