4 kilo snyggare

Vaknade 8 idag, slog på oth och legade i sängen och kollade det enda till 3. Då gick jag upp och åt lite rostbiffssallad, för en gång skull kände jag mig faktiskt lite hungrig. Mår mycke bättre nu, men min hosta tar död på mig. En fråga bara, vars kommer allt snor ifrån? 

Mamma kom ner med en lypsyl åt mig nyss, och efter att ha haft på den i två sekunder så insåg jag att den smakar blää. Trodde inte lypsyler kunde smaka så konstigt, man brukar ju lixom inte känna nån smak av dom? Men den här var vedervärdig. 

Nu ska ni inte behöva läsa nåmer om min härliga sjuka, eller konstiga funderingar om snor, eller lyspsyler. För nu ska jag gå upp och slänga i mig lite mer sallad, sen ta på mig jacka och täckbyxor för att ta mig ut på gården en stund, är verkligen i stort behov av friskluft nu. & efter det ta en lååång varm skön dusch, det förtjänar jag. & jag är glad som har fått tillbaka orken nu.

Ps. Hostar snart upp mina lungor. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0