Knark?

Tog mig upp på morgonen till skolan med min nytvättade fina bil. Orkade väl med dagen rätt så bra bortsett från i slutet. Ena mitt öga är alldeles rött, ser ut som att jag knarkat i tre år, fick jätte ont i örat, trycker på som bara den och orken försvann helt och hållet.

Så gick hem lite tidigare från sista lektionen. Nu ligger jag under täcket, har tvättat bort sminket och tagit bort alla osköna kläder. Ska kolla Gossip Girl ett tag nu. 

Förresten så blev jag nöjd med mitt hår igår efter allt färgande. Började klockan 6 och blev klar vid 11, haha. Ni får bild på det nån gång i framtiden. Nu torka bort alla tårar som rinner från ögonen, (irriterande!!!) sen Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0