Söndag

Legade i sängen att bra tag tills jag orkade ta mig upp, blev pizza till frukost/lunch/middag (?). Efter maten klippte jag vovvens klor och nu har jag just kommit ut duschen. 

Känner att jag inte orkar göra någonting idag, kändes så direkt jag vaknade. Ska blåsa håret nu, sen bädda rent i sängen, igen, bara för att jag inte vill att ögoninflammationen ska komma tillbaka. Kanske dammsuger mitt rum också, hade behövts.

Såhär har jag sett ut under veckan, älska ögoninflammation.
Man ser inte så tydligt hur röda mina ögon verkligen var, men.
Allt ifrån kry i alla fall.

Tror sen att jag ska pälsa på mig massor av kläder, ta med mig vovven på en lååååång promenad med musik i öronen, låter riktigt frestande och mysigt. Men nu först blåsa håret till och börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0