Redan februari

När jag vaknade på morgonen av att alarmet på mobilen (har min gamla mobil) ringde, så skulle jag självklart slå av det. När jag rörde mobilen så brände jag mig, den var svin het! Kunde inte alls röra den, efter ett litet tag svalnade den till så jag tordes röra stäng av knappen. Så det gjorde jag och sen bytte jag till ett annat batteri. Nu är det bättre, sval och skön! :)



Skolan gick snabbt och var chill. 3 lektioner, det gillar vi. Gick tidigare från sista lektionen så jag hann med en buss som gick enda till malmsta. Hade inte stor lust att knata halva vägen hem. Har suttit och nördat nå spel på ipoden, svin kul! Haha.

När mamma kommer hem blir det att fara och hämta ut mitt paket, från H&M som har kommit. Sen kanske färga mitt hår? Hoppas det. Nu blir det att gå upp och mysa sönder med älsklingshunden, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0