Sometimes you have to stop thinking so much, and go wherever you heart takes you

Det är orättvist, jag förstår inte hur man kan säga sådär.
Är så less just nu. Skulle kunna skriva tusentals rader, bara för att skriva av mig.
Nej, det tänker jag inte göra.


Har inte gjort nånting idag. Skola till 2, sen har jag för det mesta bara chillat hemma med hund, bror & Malin. Lyckades somna på soffan i några timmar nyss också. När jag klev upp för att borsta tänderna blev jag såklart pigg. Kommer inte kunna somna på länge, dels för det. + en till ska, hihi. Jag är knäpp.

Egentligen tänkte jag inte fara alls till skolan imorgon, har typ blivit sjuk. Men måste få träffa Yonna en sista gång innan hon far och blir borta ungefär 20 dagar!? Fatta, kommer inte klara mig utan henne! ): Tar i alla fall sovmorgon till ungefär 9 imorgon. Yonna ska inte på matten, tror jag i alla fall. Så knappast att jag går dit själv, finns inte ens i mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0