Min dag i meningar

Direkt när jag vaknade skyndade jag att sminka mig och fixa håret. Hade 30 minuter på mig, tills bussen skulle gå. Hann precis med den. Så kom till gällivare ett tag innan 9, Runa köpte korv. Sen så gick vi bara runt en stund till 9 bussen gick tillbaka. Olivia hoppade av vid sig, och jag och R vidare till mig. Upptäckte att Olivia glömt sin mobil i Runas jacka, så när vi hade hoppat av bussen kom hon och hämtade den. Sen gick vi upp till mig. Satt vid datorn ett tag. Sen gick vi upp och fikade, mumma. Satt och kastade ost i Charlies mun, haha.

Runa for strax efter 11 och jag gick ut med Charlie. Sen har jag bara suttit här. Ska vaka idag, tråkigt. Men så är det, annars kommer jag inte hinna somna innan alarmet ringer. Eftersom att jag sov till 8 på kvällen idag, voivoi. Nu ska jag sluta skriva massa skit och försöka hitta på nå kul istället, pusshejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0